تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 10:00
کد خبر : 1804

پارس جنوبی بوشهر بر بام والیبال ساحلی ایران

پارس جنوبی بوشهر بر بام والیبال ساحلی ایران
دیدار فینال مسابقات والیبال ساحلی لیگ برتر کشور بین تیم های پارس جنوبی بوشهر و ساوانا سمنان در زمین ساحلی مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید و در پایان یک ماراتن نفس گیر و سخت، تیم پارس جنوبی بوشهر توانست با نتیجه ۲ بر ۱ از سد ساوانا سمنان بگذرد تا استان بوشهر بر بام ساحلی کشور بایستد.

به گزارش پایگاه خبری پهلوان جنوب: دیدار فینال مسابقات والیبال ساحلی لیگ برتر کشور بین تیم های پارس جنوبی بوشهر و ساوانا سمنان در زمین ساحلی مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردید و در پایان یک ماراتن نفس گیر و سخت، تیم پارس جنوبی بوشهر توانست با نتیجه ۲ بر ۱ از سد ساوانا سمنان بگذرد تا استان بوشهر بر بام ساحلی کشور بایستد.
عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی بعنوان بازیکن، رضا نائینی سرمربی، محمد حسین خسروانی مربی و رسول مقیمی بعنوان سرپرست در این تیم حضور داشتند.
پیش از این دیدار در مسابقه رده بندی تیم پیکان بندر توانست با نتیجه ۲ بر ۱ تیم سنگ آهن بافق را شکست بدهد و مقام سومی این رقابت‌ها هم از آنِ استان بوشهر نماید.
بدین ترتیب استان بوشهر در سومین دوره رقابت های لیگ برتر ساحلی کشور با حضور دو نماینده خود توانست دو جام با ارزش را به استان بوشهر بیاورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.