تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 بهمن 1401 - 20:46
کد خبر : 307

اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در بوشهر آغاز شد

اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در بوشهر آغاز شد

به گزارش پهلوان جنوب : مهدی زارعی گفت: تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام آقایان و بانوان در بوشهر برای بازی‌های آسیایی هانگژو ازبکستان به عنوان مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود. وی ادامه داد: این اردو با حضور ۴۰ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تا ۲۵ ماه جاری

به گزارش پهلوان جنوب : مهدی زارعی گفت: تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام آقایان و بانوان در بوشهر برای بازی‌های آسیایی هانگژو ازبکستان به عنوان مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود.
وی ادامه داد: این اردو با حضور ۴۰ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تا ۲۵ ماه جاری به میزبانی دهکده گردشگری بندر بوشهر برگزار می‌شود که در صورت ابراز رضایت سرمربی تیم ملی اردوی اسفندماه نیز در همین مکان برگزار خواهد شد.
به گفته سرپرست اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در بوشهر همزمان با برپایی این اردو، دوره‌های آموزشی در رشته قایقرانی در آب‌های آرام نیز با حضور سرمربی برزیلی تیم ملی در شماری از مدارس بوشهر برگزار می‌شود.
وی همچنین گفت: در هر هفته از برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی نیز دو جلسه آموزشی ویژه قایقرانان نخبه استان بوشهر در دهکده گردشگری بوشهر برگزار می‌شود.
زارعی گفت: همزمان با برپایی اردو رقابت چهار جانبه تیم‌های ملی زیر ۲۳ سال، جوانان، بزرگسالان و منتخب استان نیز در رشته‌های کایاک و کانو کانادایی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: شرایط مطلوب آب و هوایی و همچنین وجود پنج بوشهری در تیم ملی منجر به انتخاب بوشهر به عنوان میزبان اردوی آمادگی تیم ملی شده است.
رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: از استان بوشهر شایان حسینی، عرفان زنده پی و مژده متقی به عنوان بازیکن و رضا رئیسی کمک مربی در این اردو حضور دارند.
وی اظهار کرد: در این اردو شماری از مربیان هم‌استانی نیز در کنار سرمربی تیم ملی حضور پیدا می‌کنند که این حضور فرصت مناسبی برای تجربه اندوزی آنان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.