تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آبان 1402 - 7:14
کد خبر : 2308

مدیرکل ورزش و‌جوانان استان‌در دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان؛

توسعه ی زیرساختهای ورزشی استان بر اساس نیازسنجی های تخصصی انجام خواهد شد

توسعه ی زیرساختهای ورزشی استان بر اساس نیازسنجی های تخصصی انجام خواهد شد
جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان از طرح نیازسنجی در حوزه ی عمرانی برای توسعه ی زیرساختهای ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش پهلوان جنوب : یاسر جمالی مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با نماینده ی ولی فقیه در استان‌ ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و گرامیداشت هفته ی تربیت بدنی گفت: برنامه های مختلفی در راستای فرهنگ‌سازی ورزش همگانی و نشاط اجتماعی و نیز بهره برداری از چند پروژه ی ورزشی در این هفته برگزار شده است.
جمالی با اشاره به اهمیت موضوع جذب اعتبارات برای توسعه ی ورزش و رفع مشکلات گفت: نیاز سنجی برای تعریف پروژه های ورزشی را یک ضرورت میدانیم و در این راستا برنامه ریزی کرده ایم. امیدواریم در بخش اعتبارات نیز اختیارات بیشتری به دستگاه ورزش داده شود تا شاهد توسعه ی متوازن و عادلانه ی امکانات و فضاهای ورزشی با توجه به نیاز سنجی ها و استعدادها در هر منطقه از استان باشیم.
وی در خصوص آغاز اجرای طرح استعدادیابی در ورزش نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: طرح پیکر سنجی و استعدادیابی ورزشی از سنین پایه با همکاری آموزش و پرورش در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی اداره کل در حال انجام است و در تمام استان اجرا خواهد شد تا با شناسایی استعداد های ورزشی و نگهداشت آنها شاهد ارتقا جایگاه استان ظرف چند سال آینده در ورزش کشور باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.