تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 4:51
کد خبر : 1823

نیروگاه اتمی بوشهر قهرمان لیگ بسکتبال استان بوشهرشد

نیروگاه اتمی بوشهر قهرمان لیگ بسکتبال استان بوشهرشد
در این دوره از مسابقات که با شرکت۹ تیم به صورت رفت و برگشت آغاز شد ، سرانجام پس از مرحله‌ی گروهی و مرحله‌ی پلی اف تیم نیروگاه اتمی بوشهر به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری پهلوان جنوب : مسابقات لیگ بسکتبال استان بوشهر با قهرمانی نیروگاه اتمی استان به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات که با شرکت ۹ تیم؛حیدری خورموج، اسپاد و نویان دشتستان،عقاب و بازیل گناوه و ساحل نشینان، نیروگاه اتمی، پرواز و ملوان بوشهر از تاریخ ۲۵ خردادماه به صورت رفت و برگشت آغاز شد ، سرانجام پس از مرحله‌ی گروهی و مرحله‌ی پلی اف تیم نیروگاه اتمی بوشهر مقام اول،ساحل نشینان بوشهر مقام دوم و بازیل گناوه مقام سوم مسابقات را کسب نمودند

همچنین احمد حاجت پور و حسام رسولی بازیکنان تیم نیروگاه اتمی با نظر کمیته فنی مسابقات به ترتیب به عنوان پدیده و بهترین بازیکن معرفی شدند.

رضا رضازاده رییس هیأت بسکتبال استان بوشهر در این خصوص اشاره کرد؛ هدف از برگزاری مسابقات را حضور حداکثری بازیکنان استان بوشهر در این مسابقات ، ایجاد شور و نشاط در بین اهالی بسکتبال و همچنین به نمایش گذاشتن بسکتبال استان بوشهر برای اهالی و هواداران این رشته‌ی ورزشی عنوان نمود.

وی همچنین اشاره نمود بعد از گذشت چندین دوره برگزاری مسابقات لیگ استان به صورت رفت و برگشت و پس از وقفه‌ای که بدلیل کرونا در کشور حاکم بود ، امسال مسابقات هم به لحاظ تعداد تیم های شرکت کننده و هم به لحاظ حضور هواداران از استقبال به مراتب بهتری برخوردار بود.
رضازاده عنوان نمود مسابقات لیگ استان ویترین بسکتبال استان می باشد که تعداد محدودی از هیأت های استانها به صورت رفت و برگشت در سطح کشور مسابقات لیگ استانشان را برگزار می‌نمایند که هیأت بسکتبال استان بوشهر یکی از این استان‌ها می باشد و امیدار هستیم با برگزاری مسابقات لیگ استان در ادامه ی مسیر شاهد شکوفایی استعدادهای استانمان در این رشته ورزشی در سطح کشور باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.