تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1402 - 4:21
کد خبر : 2480

با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ؛

نشست هم اندیشی و تجلیل از هیأت های ورزشی استان و روسای ادارات شهرستانها برگزار شد

نشست هم اندیشی و تجلیل از هیأت های ورزشی استان و روسای ادارات شهرستانها برگزار شد
نشست هم اندیشی و تجلیل از روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با حضور دکتر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزش پهلوان جنوب :نشست هم اندیشی و تجلیل از روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با حضور دکتر پورات معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.
در این نشست در ابتدا تعدادی از روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها مسائل مختلف حوزه های مرتبط با ورزش استان را مطر ح کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست ضمن بیان حمایت بی سابقه ی استاندار از ورزش استان در این مدت بیان داشت: در حوزه حمایت از ورزش دکتر پورات معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بصورت ویژه پیگیر احقاق حق مطالبات ورزشکاران از صنایع مستقر در استان بوده اند.
یاسر جمالی افزود: هدف گذاری اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تزریق سرمایه های پایدار به هیأت های ورزشی و ورزشکاران قهرمان استان است که با مساعدت و اهتمام جدی استاندار محترم و معاون ایشان ، این مهم درحال انجام شدن است.
وی ادامه داد: با اجرا کردن طرح پیکر سنجی در مدارس استان میتوان شاهد شکوفا شدن استعداد های والایی از رشته های مختلف ورزشی بود.
مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد : در زمان مسدود بودن حسابهای اداره کل ورزش و جوانان ، با مساعدت های مختلف ۲۰ تیم به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام کرده ایم و با همه ی محدودیتهای اعتباری اعلام میکنم که هیچ ورزشکار قهرمانی دست خالی از مجموعه اداره کل ورزش و جوانان بیرون نرفته است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر دراین جلسه بیان کرد: با دستور استاندار بوشهر مبنی بر دریافت مطالبات ورزشکاران از محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت ، پیگیری های ویژه ای با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته است.
پورات ادامه داد: با دریافت حق ورزش از صنایع مستقر در استان به سمت حل مشکلات زیرساختی ورزش استان و هیأت های ورزشی خواهیم رفت.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ضمن تقدیر زحمات نواب رییس بانوان هیأت های ورزشی استان بیان داشت: با تدابیر ویژه از سوی استانداری بوشهر و اداره کل ورزش و جوانان بستر های مناسبی جهت ارتقای هیأت های ورزشی درحال محقق شدن است زنگنه نژاد افزود: در حوزه اماکن تمرینی بانوان مصوباتی از سوی شورای برنامه ریزی استان ابلاغ شده است که مکان مناسبی در دهکده گردشگری برای بوستان بانوان با تغییر کاربری در نظر گرفته شود
در پایان این جلسه از هیأت های ورزشی استان و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.