تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 12:18
کد خبر : 2016

وینگر بوشهری و دو گل تکراری در امارات

ضربه چیپ را به نام قایدی تغییر دهید!

ضربه چیپ را به نام قایدی تغییر دهید!
مهدی قایدی با دو ضربه چیپ، موفق شد سومین گلش برای کلباء را به ثمر برساند که تمامی آنها مشابه یکدیگر بودند.

به گزارش پایگاه خبری پهلوان جنوب: هر چقدر که دیدار با عجمان برای کلباء بد آغاز شد اما این تیم توانست در ادامه کنترل مسابقه را در دست گرفته و طی ۱۵ دقیقه طوفانی در پایان نیمه نخست، به بازی برگردد و سه مرتبه دروازه میزبان را باز کند که سهم مهدی قایدی نیز یک گل بود.

وینگر بوشهری در نیمه نخست و پیش از گلزنی، دو موقعیت بسیار خوب را از دست داد. ابتدا و در دقیقه ۲۶ و در شرایطی که بازی یک بر صفر بود، قایدی روی یک فرار تند و تیز از قلب خط دفاعی، با دروازه عجمان در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه بد این بازیکن به بیرون رفت هر چند که در ادامه کمک داور مسابقه آفساید قایدی را اعلام کرد.

فرصت دوم در دقیقه ۴۱ و در شرایطی که کلباء کامبک زده بود و بازی دو بر یک بود، با دخالت مدافع عجمان به بیرون رفت. باز هم قایدی از قلب خط دفاعی حریف با فراری فوق العاده وارد محوطه جریمه شد که شوت او با برخورد به پای مدافع حریف راهی کرنر شد ولی داور مسابقه در تصمیمی عجیب، ضربه کنار دروازه اعلام کرد. این در حالی است که اگر تکل بازیکن عجمان نبود، توپ وارد دروازه می‌شد.

اما تلاش سوم قایدی با یک گل چیپ زیبا همراه بود. پاس در عمق دنیل بسا به وینگر ایرانی رسید و او در موقعیت تک به تک با یوسف احمد، گلر عجمان، با یک ضربه چیپ زیبا، توپ را به تور دروازه میزبان چسباند تا کلباء نیمه اول را با پیروزی سه بر یک به رختکن برود.

این دومین گل مهدی قایدی برای کلباء بود. گل نخست او برابر الشارجه و باز هم روی یک ضربه چیپ زیبا به ثمر رساند تا بازیکن سابق استقلال اینگونه نشان دهد که در زدن ضربات چیپ تخصص خاصی دارد.

1932742

 

1932743

اما درخشش قایدی به این گل محدود نشد. او یک بار دیگر و با شوتی که مانند یک ضربه چیپ بود، موفق به گلزنی شد. پس از اینکه پاس دیدنی ولید راشد به قایدی رسید، او وارد محوطه جریمه شد و ضربه اش را نیز روانه دروازه یوسف احمد کرد که پس از برخورد توپ به تیرک، وارد دروازه شد تا وینگر ایرانی گل پنجم تیمش را به ثمر برساند.

1932729

1932728

1932730

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.