تاریخ انتشار : یکشنبه 24 تیر 1403 - 4:55
کد خبر : 4112

رئیس هیات تنیس استان بوشهر انتخاب شد

رئیس هیات تنیس استان بوشهر انتخاب شد
مجمع انتخابات هیات تنیس استان بوشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، دبیر فدراسیون تنیس و اعضای مجمع برگزارشد و علی ماهینی با 14 ای اعضای مجمع بعنوان رئیس جدید این هیات تنیس استان بوشهر انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری ورزشی پهلوان جنوب ؛ مجمع انتخابات هیات تنیس استان بوشهر با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر، دبیر فدراسیون تنیس و اعضای مجمع برگزارشد و علی ماهینی با ۱۴ ای اعضای مجمع بعنوان رئیس جدید این هیات تنیس استان بوشهر انتخاب شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه این ورزش جایگاه المپیکی و جهانی دارد در کشور مقفول واقع شده و امیدورایم که سطح تنیس کشور به رده های بالای جهانی برسد. یاسر جمالی افزود: در استان بوشهر این رشته در شهرستانهای بوشهر و جم فعال است که اداره کل ورزش و جوانان کمک خواهد کرد در سایر شهرستانها در بعد آموزش و مربی و داور فعالیت خود را آغاز کنند.
در ادامه دبیر فدراسیون تنیس گفت: بیش از ۳۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور در این رشته فعالیت می کنند .
شاهرخ کشاورز افزود: طر ح استعدادیابی برای ورزشکاران بالای ۱۷۰ سانتی متر قد در این رشته آغازشده که مستعدین جذب تیم های پایه تیم های ملی خواهند شد.
وی گفت: مهم ترین رویداد فدراسیون تور جهانی آزاد تنیس است که شهریور ماه در تهران برگزار می شود.
کشاورز خاطر نشان کرد: با توجه به ساحلی بودن استان بوشهر در رشته تنیس ساحلی نیز از این ظرفیت برای پایگاه فدراسیون تنیس در جنوب کشور اسفاده شود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.