تاریخ انتشار : دوشنبه 5 تیر 1402 - 10:10
کد خبر : 1065

دیدار سرپرست دبیرکلی فدراسیون بادبانی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان

دیدار سرپرست دبیرکلی فدراسیون بادبانی با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان
حمید شمالی سرپرست دبیرکلی فداسیون بادبانی ایران با حضور در استان بوشهر با یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه خبری پهلوان جنوب: حمید شمالی سرپرست دبیرکلی فداسیون بادبانی ایران با حضور در استان بوشهر با یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر دیدار و گفت و گو کرد.
محور اصلی این نشست تأکید ویژه بر رشد و توسعه هرچه بیشتر بادبانی در استان بوشهر بود.
حمید شمالی در این دیدار با اشاره به حمایت فدراسیون از بادبانی استان بوشهر گفت: استان بوشهر با نزدیک به ۹۰۰ کیلومتر خط ساحلی و استعدادهای زیادی که در سیلینگ دارد برای شکوفا شدن نیاز به توجه همه ی دستگاه ها و مسئولان استانی دارد و تا بوشهر را به قطب سیلینگ کشور و حتی منطقه تبدیل نماید.
یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست گفت: قطعاً رشته های ورزشی دریایی و بالاخص بادبانی می تواند ورزش اول استان باشد و به همین دلیل باید توجه ویژه ای به این رشته در استان شود.
وی ادامه داد: ما برای بادبانی استان بوشهر جایگاه ویژه ای را قائلیم و امیدواریم با سرمایه گذاری در خود استان و حمایت فدراسیون بادبانی قهرمانان زیادی را به بادبانی کشور و جهان معرفی نماییم
. در همین راستا تلاش می کنیم که حمایت های لازم از این رشته ی ورزشی نوپا در استان انجام دهیم.
مهران راویان، سرپرست هیئت بادبانی استان بوشهر در ادامه گفت: جهت پیشرفت کار نیازمند برنامه ریزی دقیق و تلاش های شبانه روزی در استان هستیم که امیدوارم بتوانیم به این مهم دست یابیم. وی اضافه کرد:همچنین ما آمادگی داریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و حمایت فدراسیون بادبانی برنامه بلند مدت توسعه بادبانی استان را تدوین نماییم.
در پایان این نشست سرپرست دبیرکلی فدراسیون بادبانی با اشاره به سفر مقام سرپرست فدراسیون برای بررسی ظرفیت های بادبانی استان بوشهر تصریح کرد: آقای ابراهیمی نیا به استان بوشهر سفر خواهد کرد تا در جریان روند پیشرفت بادبانی استان قرار گرفته و نشستی با جامعه سیلینگ استان نیز خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.