تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مهر 1402 - 14:51
کد خبر : 2146

حمایت مادی و معنوی اداره کل ورزش ‌‌جوانان استان از ورزشکاران بوشهری کاروان ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژو

حمایت مادی و معنوی اداره کل ورزش ‌‌جوانان استان از ورزشکاران بوشهری کاروان ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژو
یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن آرزوی موفقیت و اعلام حمایت از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی اداره کل ورزش و جوانان استان به ورزشکاران بوشهری کاروان ایران در مسابقات پاراآسیایی هانگژو در آستانه ی اعزام این ورزشکاران به مسابقات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پهلوان جنوب: یاسر جمالی پیش از اعزام ورزشکاران بوشهری کاروان ایران به مسابقات پاراآسیایی هانگژو ضمن آرزوی موفقیت برای این ورزشکاران گفت: خوشحالیم که استان‌بوشهر نیز هشت ورزشکار ارزشمند در کاروان ایران دارد که همگی شانس کسب مدال نیز دارند.

یاسر جمالی افزود: برای اینکه ورزشکاران پیش از مسابقات دغدغه ی مالی نداشته باشند و با خیال آسوده تری تمرین کنند از طرف اداره کل مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به هر ورزشکار پرداخت شده و به حساب هیات مربوطه واریز شده است و در صورت نیاز این کمک بیشتر نیز خواهد شد.

وی افزود: حمایت مادی و معنوی از این سرمایه های ارزشمند ورزش استان و کشور را وظیفه ی خود میدانیم و شرایط و تمریناتشان را روزانه رصد می‌کنیم و با آنچه از تلاش و انگیزه و تمرینات این ورزشکاران می‌بینیم نوید کسب چند مدال خوشرنگ را میدهیم.

جمالی ضمن ستودن تلاش ورزشکاران بوشهری کاروان ایران در تمرینات پیش از اعزام به مسابقات بیان داشت: برای هر ورزشکار بوشهری که در مسابقات هانگژو طلا کسب کند مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، برای مدال نقره، ۷۰ میلیون تومان و مدال برنز ۵۰ میلیون تومان جایزه از طرف اداره کل در نظر گرفته شده است که با توکل بر خدا و همت این عزیزان امیدوار به کسب خوش رنگترین مدال ها در این مسابقات هستیم.

شایان ذکر است سعیده عبدالهی،لیلا کبک زن و فاطمه منوچهری در پارا دو و میدانی، امیر خسروانی، سجاد نیک پرست، علی شمشیری در رشته دو و میدانی کم بینایان و نابینایان، مجید باقری در شطرنج کم بینایان و‌نابینایان و علیرضا بخت در رشته ی پاراتکواندو هشت ملی پوش بوشهری کاروان ورزشی ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.