تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1402 - 4:18
کد خبر : 1193

حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در تمرین ایرانجوان بوشهر

حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان در تمرین ایرانجوان بوشهر
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور در تمرین ایرانجوان بوشهر به بررسی مسائل و مشکلات این تیم پرداخت و با بازیکنان، کادر فنی و برخی مدیران باشگاه گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری پهلوان جنوب: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور در تمرین ایرانجوان بوشهر به بررسی مسائل و مشکلات این تیم پرداخت و با بازیکنان، کادر فنی و برخی مدیران باشگاه گفتگو کرد.

؛سرپرست اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد : کمک های قطره چکانی به تیمها و باشگاه ها، مشکلات اساسی تیم ها را حل نمیکند و بایستی مسئولین استانی و نمایندگان محترم مجلس جهت تعیین حامیان مالی ثابت، صنایع حاضر در استان را پای کاربیاورند.
وی افزود : البته حمایت و پشتیبانی مسئولین، رافع مسئولیت مدیرعامل ومالکین وهیات مدیره باشگاه در هزینه کرد و حمایت از تیم نیست؛ زیرا باشگاه، سهامی خاص است و هرکس که مدیریت باشگاه را برعهده میگیرید ملزم به تامین منابع مالی و بستن شاکله اصلی تیم است. جمالی ادامه داد : صنایع خصوصی فعال در استان بوشهر حق واقعی جوانان استان را ادا نمی کنند و علی رغم کسب درآمد های سرشار ، سهم واقعی مسئولیت های اجتماعی خود را به ورزش استان نمی‌پردازند .
وی اضافه کرد: همه شنیده ایم یک شرکت در استان کرمان ۱۷ تیم در لیگ های برتر در رشته های مختلف دارد ولی در استان بوشهر با انبوهی از ظرفیت های عظیم اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین قطب های انرژی ایران و حتی جهان ، دو تیم پرقدمت ایرانجوان و شاهین که برای مردم بخشی از شناسنامه ی ورزش استان و کشورند؛ شرایط شرکت در مسابقات را به سختی فراهم می کنند.
وی ضمن بیان این موارد گفت: به زودی مساعدت مالی در حد توان و در صورت تأمین اعتبار توسط اداره کل ورزش و جوانان به تیم ایرانجوان تخصیص خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.