تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 5:56
کد خبر : 2708

تنظیم و تدوین:حسین جوکاری

تهران حوالی عصر حواشی یلدا

تهران حوالی عصر حواشی یلدا
شهرآورد نام دیگر این طوفان سهمگین است که در حالت خوش بینانه از یک هفته تا ده روز قبل از تاریخ این دوئل مرگ آورآرامش تقریبا همه چیز تحت تاثیر آن قرار می گیرد...از جمله آرامش خانواده هایی که هم سرخ و هم آبی را در خود جای داده اند

به گزارش پایگاه خبری ورزش پهلوان جنوب : شهرآورد نام دیگر این طوفان سهمگین است که در حالت خوش بینانه از یک هفته تا ده روز قبل از تاریخ این دوئل مرگ آورآرامش تقریبا همه چیز تحت تاثیر آن قرار می گیرد…از جمله آرامش خانواده هایی که هم سرخ و هم آبی را در خود جای داده اند تا تمام برنامه های هنری و اقتصادی و سیاسی رسانه های مختلف از مدیا مجازی تا رسانه ملی(صدا و سیما). اکنون درآستانه ساعاتی تا برگزاری مهلکه سرخابی در چمنزاری که شوالیه های تشنه مبارزه را فرا می خواند با صاحبان محبوبیت درسرزمین ابرفوتبالی ها گفتگوی کوتاهی داریم:

 

شماره ۵ رضا بازیاری

کاپیتان شناخته شده شاهین بوشهر/مدافع محبوب و محجوب بوشهری/ برای بسیاری از فوتبالی ها نشانی این مرد،ضربه ایستگاهی او در مقابل پرسپولیس تهران است که مسابقه را به تساوی دو بردو تبدیل کرد و خودش را به کاپیتان فراموش نشدنی شاهین بوشهر.

رضا معتقد است هیچ دربی به اندازه دربی سی و هشتم هیجان آور نبوده است و در حالی که به همراه دوستانش در ورزشگاه بزرگ آزادی مشغول تماشای این دیداربوده وی ابتدای تبدیل شدن این شهرآورد به شهرآشوب را درگیری  فیزیکی معروف مجتبی محرمی و امیرقلعه نویی می داند و بعد از آن ورود تماشاگران به مسطتیل سبزوتصاویر ندیدنی بسیارکه جای موبایل های امروزی خالی و…(بعد از بیست و چهارساعت کمیته انضباتی فدراسیون وقت نتیجه را سه بر صفر برای آبی ها اعلام کرد و مجتبی محرمی را به سه سال دوری از مسابقات رسمی محکوم کرد و تیم پرسپولیس را با بیست میلیون تومان جریمه نقدی نقره داغ کرد.همچنین چهار بازیکن استقلال به دو سال محرومیت روبرو شدند.

پیشکسوت جوان و صاحب تجربه شاهین بوشهردر خصوص پیش بینی نتیجه دیدار صد و یکم گفت:می تواند تساوی یا یک گل و سه امتیاز برای قرمزها باشد…بازیاری این شهرآورد را مثل همیشه بدون بروز تاکتیک از سوی هر دو تیم پیش بینی می کند و تلاش هر دو تیم برای بازنده نبودن در این دیداررا اصول هر دو سرمربی می داند.

 

نفر دوم این گفتگو پیوسته اول وبالانشین است در انتشار اطلاعات کارآمد و هیجان هنگام ارائه گزارش فوتبال والبته تولید عبارات(تکیه کلام) منحصر به فرد وبه موقع مانند:عبدالله بزن اون ضربات معروفتو…وگل گل گل…خیلی ممنون که حرف ما رو گوش کردی عبدالله) وهمچنین نامی که تقریبا همه برای مهدی قائدی (باشو)این ریزنقش فوتبال بلد بکار می برند چنان که نامش در شناسنامه باشوآمده باشد.

 

شاهین بهرام نژاد

کاندیدای دکتری مدیریت رسانه/برنامه ساز و مجری تلویزیون و رادیو/مفسر ورزشی

برای من خاطره‌انگیزترین شهرآورد برمی‌گرده به تاریخ سی‌ام دیماه سال ۱۳۷۳ در دوره چهارم لیگ آزادگان جایی که در نیمه‌نهایی این دو‌تیم به مصاف هم رفتند.(لینک خلاصه این دیدار به همراه حواشی پایین صفحه آمده است) آقای ابهران داور بازی بود و اسکندر کوتی گزارشگر. نتیجه این بازی جنجالی ۲-۲ مساوی شد ولی کار به کمیته انضباطی کشید. برای پرسپولیس فرشاد پیوس از نقطه پنالتی و بهزاد داداش‌زاده گلزنی کردند و برای استقلال صادق ورمزیار از نقطه پنالتی و ادموند اختر در دقیقه ۸۷ گل زدند. در این بازی مجتبی محرمی، رضا شاهرودی و امیر قلعه‌نوعی کارت قرمز دریافت کردند. به نظرم این بازی هیجان و اتفاقات زیادی داشت و در ذهنم رسوب کرده.

پیش بینی مسابقه صد و دوم این دو تیم:شهرآورد روز پنج‌شنبه هم به نظرم در شرایط متعادلی برگزار می‌شه و مساوی می‌تونه نتیجه قابل حدسی باشه هرچند فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.