تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 4:52
کد خبر : 1545

تجلیل از قهرمانان ورزشی، در جزیره خارگ با حضور سر مربی تیم ملی فوتبال ایران

تجلیل از قهرمانان ورزشی، در جزیره خارگ با حضور سر مربی تیم ملی فوتبال ایران
مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده ی معزز شهدای ورزشکار، در جزیره خارگ با حضور یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، امیر قلعه نوعی سر مربی تیم ملی فوتبال ایران، عباس غریبی مدیرعامل پایانه های نفت ایران و مراد مرادی رئیس ورزش شرکت پایانه های نفتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پهلوان جنوب : مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و خانواده ی معزز شهدای ورزشکار، در جزیره خارگ با حضور یاسر جمالی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، سر مربی تیم ملی فوتبال ایران امیر قلعه نوعی، عباس غریبی مدیرعامل پایانه های نفتی ایران و مراد مرادی رئیس ورزش شرکت پایانه های نفتی برگزار شد.

در این آیین از ورزشکاران قهرمان، خانواده معزز شهدا‌، رزمندگان و پیشکسوتان ورزشی جزیره خارگ و و نیز امیر قلعه نوعی تجلیل شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت های بیشماری در رشته های مختلف ورزشی است.
یاسر جمالی افزود: در حال حاضر سه جوان شایسته ی بوشهری در خدمت تیم ملی فوتبال ایران است، و اگر به جوانان این استان نگاه ویژه ای شود و اگر که تحت حمایت همه جانبه قرار گیرند، ورزش استان ما می تواند بهترین ها را به جامعه ورزش کشور در رشته های مختلف معرفی کند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در پایان ضمن تشکر از برگزاری این مراسم گفت: از تمامی عزیزان تقاضا میکنم، که پای کار بیایند و به ورزش منطقه و جوانان جزیره خارگ کمک کنند، تا در آینده تمامی رشته های ورزشی و خصوصا ورزش بانوان در این جزیره فعال تر گردد.
.همچنین مرادی رئیس ورزش پایانه های نفتی ایران در ادامه، از حضور سرمربی تیم ملی و حضور مسئولان ورزش استان در جزیره خارگ تجلیل کردند.
همچنین عباس غریبی رئیس پایانه های نفتی ایران در این مراسم بیان داشت: این جزیره دارای پتانسیل بالایی در بسیاری از رشته های ورزشی است و همچنین از دعوت سرمربی تیم ملی ایران امیر قلعه نویی ابراز خوشحالی کرد و بیان داشت: حضور ایشان باعث دلگرمی مردم این جزیره است و امیدواریم توانسته باشیم با کمک وی از حمایت های بیشتر وزارت ورزش، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات فوتبال استان بهره ببریم.

در پایان از خانواده معزز شهدای جزیره و خانواده پیشکسوتان ورزش این منطقه تجلیل گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.